Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Δημοσίευμα του περιοδικού "Σκύλος & Γάτα" (07.10.2012, σ. 6)

10 σχόλια:

MYSTELIOS είπε...

Υπέροχη έμπνευση , πραγματικά οι γάτες σου είναι μοναδικές φίλε Ντίνο , τώρα όμως αναμένουμε να δούμε και τους σκύλους , δεν νομίζεις ότι αξίζουν και αυτοί ένα σου έργο ???
Πολλούς Χαιρετισμούς !!!
Καλή Κυριακή και καλή συνέχεια !!!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Κοίτα Ντίνο, ως έργο ωραιότατο. Ξέρεις πως μου αρέσουν πολύ τα έργα σου αλλά οι γάτες είναι αυτό που φοβάμαι περισσότερο στη ζωή μου.
Γι αυτό περιμένω τους σκύλους για να συνέλθω αφού μ' αυτούς τα πάω μια χαρά.
Τις τέμπερές σου σε δράση λοιπόν για τους σκύλους.

Margo είπε...

Χαχαα νομίζω πως ο Ντίνος μας θα παραμείνει στις γάτες.. αν και έχει στο παρελθόν ζωγραφίσει.. σκύλο;-)

Άψογες και παιχνιδιάρες όπως πάντα οι γάτες σου το απόλυτο συντταίριασμα με τις γατοφατσούλες. :-)

Καλή βδομάδα Ντίνο μου

Dinos-Art είπε...

Στέλιο μου, μεγάλωσα με γάτες, σκύλους και άλλα ζωντανά όσο το σπίτι μας ήταν μονοκατοικία. Από τη στιγμή που μπήκα σε διαμέρισμα τράβηξα κόκκινη γραμμή σε όλα γιατί στον κλειστό χώρο τα ζωάκια παιδεύονται. Οι αγάπη και η αναμνησή τους βγαίνει ζωγραφικά. Που και που και κανένα σκυλάκι. Θα δούμε, ό,τι λεέι η ανάμνηση και η καρδιά. Καλή εβδομάδα.

Dinos-Art είπε...

Flora μου και τα δύο μπορούν να γίνουν επικίνδυνα ακόμη και για τον ιδιοκτήτη. Εξαρτάται από την αμοιβαία συμπεριφορά και αγάπη. Για τα σκυλάκια, ό,τι πουν οι αναμνήσεις. Θα δούμε. Να έχεις καλή αβδομάδα.

Dinos-Art είπε...

Έχεις δίκιο Μαρία μου. Είπα κάποια στιγμή τέλος οι γατούλες, αλλά να που ξεφυτρώνουν κάθε τόσο σε κάποιον πίνακα. Καλή εβδομάδα. Φιλιά.

Α. Δ.Ε. ΒΑΛΜΑΣ είπε...

Ντίνο μου καλή εβδομάδα. Οι γατούλες σου είναι απίθανες και φυσικά ποιος καλλιτέχνης μπορεί να βάλει στοπ στις ευαισθησίες - αναμνήσεις του που τριγυρνούν για πάντα εντός του;;;

xristin είπε...

Καλά έκανες και τράβηξες κόκκινη γραμμή στον εγκλεισμό των ζώον σε διαμέρισμα.
Έχουν και αυτά ανάγκη από ζωτικό χώρο.
Η εικόνα των δύο τεράστιων σκύλων του γείτονα σε μπαλκόνι 2*3 με στεναχωρεί γιατί το βλέμμα τους τα λέει όλα.
Μπορεί να μην είχα ποτέ γατιά και σκυλιά στο σπίτι αλλά τα αγαπάω και τα θέλω ελεύθερα.
Μια αυλή μονοκατοικίας είναι τέλειο μέρος για ζωντανά.
Και μαζί και χώρια από τα γατάκια και σκυλάκια.
Οι γατούλες στην τέμπερα γλυκύτατες αλλά και αυτές οι γαλάζιες με τις φουντωτές ουρές που γέρνουν παιχνιδιάρικα(οι ουρές τους) κούκλες είναι!
Καλό βράδυ Ντίνο.

Dinos-Art είπε...

Τάσο μου πάρα πολύ καλά τα λες.
Καλημέρα.

Dinos-Art είπε...

Χριστίνα μου, ο σκυλάκος και η γατούλα μας κοιμούνταν αγκαλιά όταν το σπίτι μας ήταν μονοκατοικία. Άκου ένα τραγικό, πριν χρόνια στο διπλανό μας ρετιρέ ο ιδιοκτήτης άφηνε το κυνηγόσκυλό του καλοκαιριάτικα με καύσωνα μόνο του στο μπαλκόνι. Το φουκαριάρικο χοροπηδούσε σαν αναστενάρης καθώς τα πλακάκια άναβαν και το κλάμα του μας ράγιζε την καρδιά.
Καλημέρα/φιλιά.