Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Τα γεράνια του μπαλκονιού μας






8 σχόλια:

Marty είπε...

very beautiful ! I will buy some next week !

xristin είπε...

Ντίνο βλέποντας τις φωτογραφίες των γερανιών σου στο μπαλκόνι σκέφτηκα τι να κάνουν άραγε τα καημένα τα γεράνια μας στην Άνδρο μόνα και απότιστα.
Τα δικά σας έχουν έχουν οργιάσει με την ανθοφορία τους.
Τα φιλιά μου

Dinos-Art είπε...

If you come here, dear Marty, I can offer to you free some of them. Have a nice day.

Dinos-Art είπε...

Χριστίνα μου, είναι πολύ ανθεκτικά φυτά, εξ' ου και η ονομασία τους γερά-νια.
Πέρσι είχαμε να πάμε στη Χαλκιδική πάνω από οκτώ μήνες (από Σεπτέμβριο Μέχρι Μάϊο) και, όταν βγήκα στο μπαλκόνι, είδα τα εκεί γεράνια μας φουντωμένα και ολάνθιστα. Αν ψάξεις στο blog μου θα βρεις και μια σχετική ανάρτηση που έκανα τότε. Βέβαια η κατσίκα του γείτονα δεν μπορεί να ανέβει στο μπαλκόνι μας. Τώρα, για τα δικά σου, εύχομαι να τα φύλαξε ο Θεός από τη λαιμαργία της κατσίκας του γείτονα....

MYSTELIOS είπε...

Πάρα πολύ όμορφα φίλε Ντίνο, τα γεράνια είναι τα αγαπημένα μου λουλούδια, πάντα θαυμάζω τα χρώματα, την ομορφιά και την ανθεκτικότητα τους. Έχω και εγώ πάρα πολλά στον κήπο που αυτή την εποχή είναι στις δόξες τους !!!
Καλή σου μέρα !!!

Poet είπε...

Οι φλαμουριές κάτω από το μπαλκόνι μου στέλνουν θερμό ανοιξιάτικο χαιρετισμό στα ωραία γεράνια σου, Ντίνο μου. Καιρός να ασχοληθούμε κι εμείς (η Σοφούλα δηλαδή) με τις γλάστρες που έχουμε παραμελήσει.

Dinos-Art είπε...

Στέλιο μου, τα γεράνια είναι και μένα τα αγαπημένα μου. Δεν καταλαβαίνουν τίποτα ούτε από παγωνιές, ούτε από αγέρηδες. Τώρα είναι στο φόρτε τους. Καλό Σαββατοκύριακο.

Dinos-Art είπε...

Το άρωμα της φλαμουριάς, Τόλη μου, έφτασε μέχρις εδώ. Τα λουλούδια για να τα απολαμβάνεις θέλουν λίγη φροντίδα αλλά πολλή αγάπη.