Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2009

Γλυκό Μαγιάτικο ξημέρωμα στη Χαλκιδική


7 σχόλια:

tsalimi είπε...

Καλώς όρισες στα blogs!

Poet είπε...

Εγώ έχω βέβαια ήδη δει τους περισσότερους πίνακες του Ντίνου. Έτσι το προνόμιο της ανακάλυψης το έχουν οι άλλοι.

Αυτή η ζωγραφιά μου αρέσει από την πρώτη φορά που την είδα. Τα ανοιξιάτικα χωράφια και στο βάθος ψηλά το σπίτι της Ουρανίας.

Καλημέρα.

50fm είπε...

Αχ,σπίτι μου,σπιτάκι μου,δαντελοζωγραφισμένο!
Τι υπέροχο ανθισμένο τοπίο βλέπω από ψηλά...
Όλα μοιρασμένα αρμονικότατα!
Με τέμπερα και μετά το περνάς κάποιο στερεωτικό Ντίνο;

Dinos-Art είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσε Ουρανία (Σε αποκαλώ όπως σε ονομάτισε ο Τόλης).
Όχι, την τέμπερα δεν την περνάς με κανένα στερεωτικό, γιαυτό στο κορνίζωμα μπαίνει πάντα τζάμι (όχι φουμέ) που την προφυλάγει και ζωντανεύει τα χρώματα.
Καλό μεσημέρι!

μωβ είπε...

μου αρέσει που μοιράζεστε και τις τεχνικές σας!
εγώ, η άσχετη... απομένω να θαυμάζω το υπέροχο τοπίο και να ταξιδεύω...
πειράζει;

50fm είπε...

Σε ευχαριστώ Ντίνο,για τις γνώσεις σου.
Χαίρομαι που με λες Ουρανία!
Τζούλια θαύμασε εσύ τώρα και άσε σε εμάς, να σε θαυμάζουμε μετά!
Πειράζει που σε θαυμάζουμε;

Dinos-Art είπε...

Ξέχασα να σου πω Ουρανία ότι, το πασπαρτού που μπαίνει γύρω από ένα έργο τέμπερας, πέρα από την προβολή που του δίνει, λειτουργεί και αυτό προστατευτικά: Δεν αφήνει το τζάμι να πατήσει πάνω στο έργο και έτσι αυτό παίρνει αέρα. Συνέβη, έργα τέμπερας που κορνιζώθηκαν χωρίς πασπαρτού, όταν μετά χρόνια ανοίχθηκαν, τα χρώματα είχαν κολλήσει πάνω στο τζάμι.
Και βέβαια πολύ σημαντικό τί κορνίζα θα επιλεγεί. Είναι σωστό αυτό που έχει ειπωθεί: "Η κορνίζα είναι ο νταβατζής του έργου"
Καλό απόγευμα.