Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Με τον Μίκη Θεοδωράκη στον ΙΑΝΟ (13.03.1998)

7 σχόλια:

55fm είπε...

Μουσείο,κομψό και τόσο όσο, θα χωράνε όλες αυτές οι σπουδαίες στιγμές προτείνω καλέ μου φίλε!
Έχεις γενναίο αρχείο,πηγή πολιτισμού!
Να πάρω φόρα και να αρχίσω να στέλνω επιστολές είναι η πρώτη μου σκέψη!
Ακόμα και το ζώο που ξεκουράζει τον Αντάρτη σου,έχει έκφραση...
Όλος ο πίνακας μιλάει,ο δρόμος,τα βουνά,ο ουρανός,τα δένδρα...
Είναι οπτικοακουστική η πινελιά σου, Ντίνο μου!
Αφού δεν μας ακούει κανείς...μπορώ να σου εξομολογηθώ,ότι με έχει πικράνει στα ώριμα χρόνια του, ο άνθρωπος Θεοδωράκης.
Ας είναι...έδωσε τόσα στη νιότη μας!
Φιλιά!

Dinos-Art είπε...

Όλγα-Ουρανία ευχαριστώ για τον τόσο επαινετικό σχολιασμό. Μην υπερθεματίζεις σε παρακαλώ γιατί πολλές φορές με φέρνεις σε δύσκολη θέση.
Μίκης Θεοδωράκης, ένας μεγάλος παγκόσμια δημιουργός, για μας δημιουργός της Ρωμιοσύνης, που αυτά που αναφέρεις στην τελευταία παράγραφο είναι αμελητέα. Εξάλλου, σε ένα αφιέρωμα που του έκανε η κρατική τηλεόραση, εξήγησε, απολογήθηκε θα έλεγα, για τις κατά καιρούς πολιτικές του θέσεις. Ισολογιστικά,τα συν υπερτερούν εντυπωσιακά των πλην, αν μπορούν να θεωρηθούν πλην.
Καλό απόγευμα.

55fm είπε...

Αυτό ακριβώς σκέπτομαι...και ξεχνάω την άσχημη σκέψη.
Κι όμως, αν σε κάθε Δήμο οι ανθρώπινες παρουσίες που έχουν να προσφέρουν, έμπαιναν σε μια άλλη λογική η ζωή μας, θα ήταν πολύ καλύτερη και τα παιδιά μας θα μάθαιναν και θα εκτιμούσαν αλλιώς τα πράγματα Ντίνο μου.
Εσύ καλά κάνεις και νιώθεις "κάπως"και εγώ καλά κάνω που λέω, ότι νιώθω και αγανακτώ!
Κουράστηκα πραγματικά, να αντικρύζω το θρίαμβο του τίποτα!
Σε γλυκοφιλώ!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Αχ πως μου φαινεται οτι θα συμφωνησω με την Ολγα!Ο Μικης ειναι ενα τεραστιο κεφαλαιο για την Ελλαδα,αλλα μερικα πραγματα τα εχει γραψει η ιστορια και τωρα δεν αλλαζουν.Ας ειναι και παλι θα συμφωνησω για το ταλεντο και το μεγεθος του δημιουργου.Καλο βραδυ Ντινο.

Dinos-Art είπε...

Ο Ροντέν έλεγε, ο καλλιτέχνης πρέπει να είναι πρώτα άνθρωπος και μετά καλλιτέχνης. Υπάρχει όμως και η άλλη άποψη που λέει, το έργο του καλλιτέχνη είναι που μετράει, άσχετα με τις ανθρώπινες αδυναμίες και επιλογές του. Κανείς δεν είναι τέλειος Γιάννα μου.
Καλό σου βράδυ.

IZA είπε...

Καλημέρα Ντίνο. Σήμερα έχουμε απεργία και είμαι στο σπίτι κι έτσι έχω το χρόνο να γράψω και κανένα σχόλιο. Επειδή το χιούμορ ομορφαίνει τη ζωή μας, μου επιτρέπεις ελπίζω μια μικρή πρωινή δόση:
" Καλά,αυτός ο όρθιος με τα γυαλιά είναι ο Ντίνος Παπασπύρου, ο ζωγράφος. Ο άλλος -ο καθιστός που κοιτά τον πίνακα ποιος είναι; " Καλή σου μέρα (ελπίζω να σου έφτιαξα το κέφι).

Dinos-Art είπε...

Μεγάλη μου τιμή το σχόλιό σου, αγαπητή ΙΖΑ, έστω και χιουμοριστικό.
Καλή σου μέρα.