Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

Γατούλες


Αχ αυτές οι γατούλες...

20 σχόλια:

Margo είπε...

Γεια σου Ντίνο με τις γατούλες σου:))
Να σαι καλά!!!

Καλό μεσημέρι!

Dinos-Art είπε...

Λατρεύω όλες τις γατούλες...
Καλό απόγευμα Margo.

55fm είπε...

Ντίνο μου,οι γατούλες σου είναι τόσο μα τόσο υπέροχες!
Έχω την εντύπωση, ότι είναι πανέξυπνες, παμπόνηρες και περπατημένες...
Δηλαδή, πολύ πιο πάνω απ΄το μέσο όρο...
Όσο για τα θηλυκά που τις αγκαλιάζουν,είναι αμαρτωλά και δυνατά!
Χαιρετίζω την έμπνευσή σου...
Φιλάκια!

logia είπε...

ως γατομαμά ενθουσιάζομαι!

Dinos-Art είπε...

Δύο σε ένα, Ουρανία μου.
Καλό απόγευμα.

Dinos-Art είπε...

Υπομονή, logia, για ακόμη περισσότερες και ομορφότερες γατούλες.
Καλό απόγευμα.

55fm είπε...

Ότι πείς δάσκαλε...
Γνωρίζεις τη ζωή και από τις δυο πλευρές...
Έμαθα να το σέβομαι αυτό,γιατί είναι σπουδαίο!
Φιλί και φιλία δικά σου!

55fm είπε...

...Χωρίς κουκούλα...εγώ η Όλγα Σινογιάννη,που ακούει πολύ ευχάριστα στο Ουρανία...σου βγάζω το καπέλο!

Dinos-Art είπε...

Ουρανία, τι πιο ωραίο να χαϊδεύεις μία γατούλα (δύο σε ένα)! Ο γιατρός λέει ότι έτσι πέφτει η πίεση χωρίς χάπι. Θα μου πεις τι γίνεται όταν καμιά φορά βγάζουν νύχια. Ε, τότε τη γατούλα την πιάνεις από το σβέρκο και τη βάζεις παραδίπλα και την άλλη την χειροτονείς. Με τριαντάφυλλα καλέ, τι νόμισες;
Φιλιά.

Dinos-Art είπε...

Τώρα που αποκαλύφθηκες, στείλε μήνυμα στο e-mail μου (υπάρχει στο profil μου) με τη διεύθυνσή σου, για να σου ταχυδρομήσω κάτι.
Καλό βράδυ Όλγα-Ουρανία Σινογιάννη.

thumbelina είπε...

Γατούλες, παμπόνηρες και πανέμορφες, που λατρεύουν τα χάδια και τα παιχνίδια...πως μπορείς να αντισταθείς...
καλή σου νύχτα!!!

Dinos-Art είπε...

Αυτό λέω κι εγώ thumbelina.
Καληνύχτα και σε σένα.

(Εγώ, από τα παιδικά μου, λίγο νυχτοπούλι. Αν δεν πάει κοντά δύο δεν το βάζω κάτω)

IZA είπε...

Καλησπέρα Ντίνο. Είχα κάποιες μέρες να μπω στα ιστολόγια και σήμερα που μπήκα έπεσα πάνω στις ερωτικές γατούλες σου. Αν ο παππούς Φρόυντ ήταν ζωντανός και blogger, σίγουρα θα σου έγραφε ένα ψυχαναλυτικό σχόλιο για τα σεξουαλικά υπονοούμενα των γάτων σου. Επειδή όμως εγώ είμαι η `Ιζα κι όχι ο Φρόιντ βρίσκω τους πίνακες σου πολύ ενδιαφέροντες και τις γατούλες σου πολύ χαριτωμένες. Καληνύχτα.

Dinos-Art είπε...

Μπράβο ΙΖΑ, πέτυχες διάνα και το λες. Ίσως και οι άλλοι που σχολίασαν να το σκέφτηκαν αλλά δεν το είπαν, ανοιχτά τουλάχιστον. Βέβαια, όταν άρχισα να τις ζωγραφίζω, δεν είχα τέτοια πρόθεση. Βγήκε από το αποτέλεσμα.
Καληνύχτα και σε σένα.

55fm είπε...

Nτίνο μου,καλημέρα!
Σου έστειλα γράμμα.
Μπράβο στην Ιζα μας,που τόλμησε!
Εγώ το ψιλοπαίδεψα...
Φιλιά

Dinos-Art είπε...

Το κατάλαβα ότι το ψιλοπαίδεψες...
e-mail ελήφθη και απαντήθηκε.
Καλημέρα, Ουρανία, αντιφιλώ.

IZA είπε...

Ντίνο και `Ολγα, μόλις ανακαλύψατε ένα από τα ελαττώματά μου. Μ' αρέσει να λέω τα πράγματα με τ' όνομά τους.

Dinos-Art είπε...

Μα αυτό είναι προτέρημα ΙΖΑ.
Καλό απόγευμα.

55fm είπε...

IZA μου,προτέρημα μεγάλο!
Κι εμένα έτσι μ΄αρέσει,αλλά έρχονται, κάτι μαμαδίστικα μη...του παρελθόντος και τσούπ...με παιδεύουν και παιδεύω..!
Σας γλυκοφιλώ!
Δεν έχω πάρει ακόμα e-mail σου Ντίνο μου.

Dinos-Art είπε...

Αχ αυτά τα "μη", όλους μας παιδεύουν ακόμη.
Μόλις ξανάστειλα το e-mail χωρίς το συνημμένο. Πες μου αν κατέβηκε τώρα.
Καλό απόγευμα Ουρανία.